چطوری میشه

چگونه بهترین قالب وردپرس ممتاز را برای سایت خود انتخاب کنید

چگونه بهترین قالب وردپرس ممتاز را برای سایت خود انتخاب کنید

آیا از خود می‌پرسید که چگونه بهترین تم را برای وب‌سایت وردپرس خود انتخاب کنید؟

هنگام راه اندازی یک وبلاگ، انتخاب موضوع مناسب برای موفقیت شما بسیار مهم است. در طول این فرآیند، احتمالاً باید بین تم های رایگان وردپرس در مقابل تم های ممتاز وردپرس تصمیم بگیرید.

در این مقاله نحوه انتخاب بهترین قالب وردپرس ممتاز برای سایت خود را توضیح خواهیم داد.

How to choose the best premium WordPress theme for website
چگونه بهترین قالب وردپرس ممتاز را برای سایت خود انتخاب کنید 1

تم رایگان وردپرس در مقابل قالب وردپرس ممتاز

یکی از دلایل اصلی انتخاب بسیاری از کاربران مضمون وردپرس بیش از یک تم رایگان این است که پشتیبانی تضمینی دریافت می کنید.

تم های رایگان وردپرس اغلب به عنوان یک پروژه پرشور ساخته می شوند، بنابراین تضمینی برای دریافت پشتیبانی یا به روز رسانی برای شما وجود ندارد. این تم ها می توانند با نسخه های جدید وردپرس قدیمی شوند یا با افزونه های مختلف کار نکنند.

از سوی دیگر، هنگامی که برای یک پوسته ممتاز وردپرس پرداخت می‌کنید، اسناد خوب، دسترسی به پشتیبانی و به‌روزرسانی‌های منظم دریافت می‌کنید. برخی از فروشگاه‌های تم حتی فراتر رفته و آموزش‌های ویدیویی، محتوای نمایشی و حتی را ارائه می دهند. سرویس رایگان راه اندازی وبلاگ.

علاوه بر آن، تم های ممتاز وب سایت وردپرس شما را می سازند. منحصر به فرد تر است زیرا همه از تم های رایگان استفاده می کنند.

با این حال، در اینجا نحوه انتخاب یک تم وردپرس برای سایت خود آمده است:

1. طراحی مدرن از نظر زیبایی شناسی

وقتی تمی را انتخاب می‌کنید، احتمالاً برای مدتی طولانی از آن در وب‌سایت خود استفاده خواهید کرد. این به کاربران اجازه می دهد تا به آن عادت کنند و به راحتی محتوا را مصرف کنند.

به همین دلیل است که باید موضوعی را انتخاب کنید که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشد و بتوان برای مدت طولانی بدون نیاز به تغییرات مهم از آن استفاده کرد.

عناصر خاصی در طراحی وجود دارد که همه طراحان خوب از آنها برای ایجاد وب سایت های زیبا استفاده می کنند. این موارد عبارتند از:

این عناصر با هم هماهنگی و هماهنگی زیبایی ایجاد می کنند که برای کاربران شما جذاب است. این نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید.

اکثر تم‌های ممتاز دارای انتخاب رنگ نامحدود و ابزارهای داخلی برای انتخاب فونت هستند. باید مطمئن شوید که تم ممتاز وردپرس شما از تایپوگرافی بهتری استفاده می کند.

برای مثال، Astra گزینه های سفارشی سازی را حتی در نسخه رایگان ارائه می دهد. می‌توانید عناصر مختلفی مانند رنگ‌ها را ویرایش کنید، فونت‌ها، دکمه‌ها و موارد دیگر. به علاوه، گزینه هایی برای تغییر طرح هدر و پاورقی و ویرایش ظاهر وبلاگ ها و نوار کناری شما وجود دارد.

Customize your theme
چگونه بهترین قالب وردپرس ممتاز را برای سایت خود انتخاب کنید 2

نباید فقط به صفحه اصلی نگاه کنید. به دموی تم عمیق تر بروید و بخش های دیگر را کاوش کنید.

به عنوان مثال، اگر در حال ساخت سایت نمونه کارها، سپس نسخه ی نمایشی تم را برای نمونه کارها بررسی کنید. اگر می خواهید اضافه کردن توصیفات، سپس بررسی کنید که توصیفات در نسخه نمایشی طرح زمینه چگونه به نظر می رسند.

مطمئن شوید که تعداد زیادی قالب و طرح‌بندی صفحه برای استفاده وجود دارد. صفحه اصلی، صفحات تک، پست‌ها و بخش‌های وبلاگ را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همگی یکسان و جذابیت طراحی دارند.

2. ویژگی ها در مقابل ارائه

تفاوت اصلی تم های وردپرس و افزونه‌ها این است که تم‌ها بخش ارائه وب‌سایت شما را مدیریت می‌کنند و افزونه‌ها عملکردها را مدیریت می‌کنند.

با این حال، بازار پوسته ممتاز وردپرس بسیار رقابتی است و گاهی اوقات، توسعه دهندگان قالب نمی توانند در برابر وسوسه افزودن عملکردهای افزونه مانند بیشتر به مضامین خود مقاومت کنند.

چرا این عمل بد در نظر گرفته می‌شود؟

وقتی قالب وردپرس وارد قلمرو افزونه می شود، تغییر تم ها.

به عنوان مثال، اگر یک پوسته وردپرس از یک نوع پست سفارشی استفاده می کند، تغییر به تم دیگری باعث می شود که انواع پست سفارشی از منوی مدیریت حذف می شوند.

کدهای کوتاه تعریف شده توسط یک طرح زمینه نیز عملکرد خود را متوقف می کنند، که همچنین تغییر را به یک فرآیند دشوار و وقت گیر تبدیل می کند.

از طرف دیگر، مضامین وردپرس وجود دارند که دقیقاً مانند یک افزونه عمل می کنند. ارائه عملکردهای مورد نیاز برای ایجاد وب سایت های خاص، مانند موضوعات املاک و مستغلات یا موضوعات هتل.

برخی از این طرح‌ها واقعاً مفید هستند، اما اگر از آن تم‌ها استفاده می‌کنید، باید بدانید که تغییر تم‌ها بعداً دشوار خواهد بود، زیرا ممکن است سایر تم‌ها عملکرد مشابهی نداشته باشند.

3. امنیت و عملکرد

بسیاری از مبتدیان وردپرس هنگام انتخاب یک تم ممتاز به سرعت و شیوه های کدنویسی خوب توجه نمی کنند.

در رقابت برای جذب مشتریان جدید، توسعه‌دهندگان طرح زمینه می‌توانند راه‌حل‌های ناامن و سریعی را ادغام کنند که می‌تواند امنیت سایت شما را به خطر بیندازد. تعداد غیرعادی ویژگی ها می تواند باعث سرعت و عملکرد شود. مشکلات.

اکنون، مشکل این است که اکثر کاربران سطح مبتدی مهارت مطالعه کد را ندارند. از کجا می دانید که کد پشت یک تم ممتاز کیفیت خوبی دارد؟

ابتدا، شما باید تم‌های ممتاز خود را از فروشگاه‌های قالب وردپرس مورد اعتماد و معتبر خریداری کنید. برخی از فروشگاه های موضوعی که ما به آنها اعتماد داریم و توصیه می کنیم عبارتند از:

ثانیاً، برای بررسی و شرح مشتریان. ببینید چه کسی دیگر از تم های توسعه یافته توسط آن فروشگاه یا توسعه دهنده تم خاص استفاده می کند. آیا وب‌سایت‌ها یا وبلاگ‌های بزرگی وجود دارند که از تم‌های خود استفاده می‌کنند؟

صفحه توصیفات را در فروشگاه تم بررسی کنید یا نظرات آنها را در Google جستجو کنید. همچنین می توانید رتبه بندی هر موضوعی را در وب سایت WordPress.org مشاهده کنید و به بررسی ها نگاه کنید.

View ratings and reviews of themes
چگونه بهترین قالب وردپرس ممتاز را برای سایت خود انتخاب کنید 3

پاداش: می‌توانید یک تست سرعت انجام دهید تا مطمئن شوید که قالب وردپرس شما بهترین سرعت را ارائه می دهد.

4. بررسی سازگاری

قبل از اینکه شروع به مرور برای یک موضوع ممتاز کنید، چند لحظه وقت بگذارید و همه ویژگی‌هایی را که به دنبال آن هستید یادداشت کنید. به عنوان مثال:

  • آیا به پشتیبانی از تجارت الکترونیک؟
  • آمادگی ترجمه برای وب سایت های غیر انگلیسی
  • آیا تم پاسخگو برای موبایل؟
  • پشتیبانی از BuddyPress یا bbPress
  • آیا افزونه دیگری وجود دارد که ممکن است از آن استفاده کنید؟

بسیاری از تم‌های ممتاز دارای قالب‌های داخلی و پشتیبانی از سکوهای تجارت الکترونیک مانند WooCommerceو Easy Digital Downloads.

اگر طرح زمینه ای که به دنبال آن هستید به زبان شما موجود نیست، از توسعه دهنده طرح زمینه بخواهید ببیند آیا ترجمه در حال انجام است یا خیر.

برخی از کاربران ممکن است بخواهند از افزونه های خاصی برای ایجاد وب سایت های خاص مانند تخته های کار و وب سایت های پرسش و پاسخ. به راحتی می توانید از توسعه دهندگان تم بپرسید که آیا طرح زمینه آنها با یک افزونه خاص کار می کند.

شما باید مطمئن شوید که پول خود را در مکان مناسب سرمایه گذاری می کنید.

5. یک تم سفارشی را انتخاب کنید

یک تم ممتاز وردپرس به شما کمک می کند تا به راحتی وب سایت هایی با کیفیت بالا بسازید. با این حال، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید شخصی سازی کنید، اما امکان پذیر نیست.

این جایی است که ایجاد یک پوسته وردپرس سفارشی می تواند به شما کمک کند. آزادی و انعطاف زیادی در طرح و طراحی وب سایت شما فراهم می کند. با این اوصاف، هزینه ایجاد یک طرح زمینه سفارشی ممکن است بر اساس سطح ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی که می خواهید متفاوت باشد.

یک راه ساده تر و مقرون به صرفه تر، استفاده از SeedProd. این بهترین سازنده وب سایت وردپرس و چندین قالب از پیش ساخته شده را ارائه می دهد.

Choose a SeedProd theme
چگونه بهترین قالب وردپرس ممتاز را برای سایت خود انتخاب کنید 4

می توانید از سازنده کشیدن و رها کردن آن برای ویرایش عناصر مختلف در طرح زمینه خود استفاده کنید.

این افزونه بلوک‌های استاندارد و پیشرفته را برای افزودن تصاویر، دکمه‌ها، متن، ویدیوها، گزینه‌ها، فرم های تماس و موارد دیگر به موضوع شما.

Add new block to your template
چگونه بهترین قالب وردپرس ممتاز را برای سایت خود انتخاب کنید 5

برای جزئیات بیشتر، لطفاً راهنمای ما را در چگونه یک تم وردپرس سفارشی ایجاد کنیم.

امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد تا بهترین قالب وردپرس را برای سایت خود انتخاب کنید. همچنین ممکن است بخواهید بهترین نرم افزار طراحی وب و سئوی نهایی وردپرس راهنما.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا